1. آپ کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ اس ویب سائٹ کو صرف قانونی مقاصد کے لیے استعمال کریں ، اور اس طریقے سے جو کسی دوسرے کے استعمال اور لطف اندوز ہونے کے حقوق کی خلاف ورزی ، پابندی یا روک تھام نہ کرے۔ وہ رویہ جو ممنوع سمجھا جاتا ہے اس میں کسی بھی شخص کو ہراساں کرنا یا تکلیف یا تکلیف پہنچانا ، فحش یا توہین آمیز مواد کی ترسیل یا اس ویب سائٹ کے اندر مکالمے کے عام بہاؤ میں خلل ڈالنا شامل ہے۔
دانشورانہ املاک۔
2. اس ویب سائٹ میں اور اس کے تمام کاپی رائٹس ، ٹریڈ مارک ، ڈیزائنز کے حقوق ، پیٹنٹ اور دیگر دانشورانہ املاک کے حقوق (رجسٹرڈ یا غیر رجسٹرڈ) اور ویب سائٹ کا تمام مواد (تمام ایپلی کیشنز پر مشتمل) “مردان ٹائمز” یا اس کے لائسنس دینے والوں کے پاس رہے گا . آپ کو سختی سے منع کیا گیا ہے کہ کاپی نہ کریں ، دوبارہ تخلیق کریں ، دوبارہ شائع کریں ، جدا کریں ، ڈیکمپائل ، ریورس انجینئر ، ڈاؤن لوڈ ، پوسٹ ، براڈکاسٹ ، ٹرانسمیٹ ، عوام کو دستیاب کریں ، یا دوسری صورت میں اس ویب سائٹ کے مواد کو استعمال کریں سوائے اپنے ذاتی کے ، غیر تجارتی استعمال مزید برآں ، آپ اپنی ذاتی ، غیر تجارتی استعمال کے علاوہ اس ویب سائٹ کے کسی بھی مواد سے اخذ ، تبدیل یا اخذ کردہ کام نہیں کریں گے۔ اگر آپ اس ویب سائٹ کے مواد کو کسی دوسرے مقصد کے لیے استعمال کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو “مردان ٹائمز” کی پیشگی تحریری اجازت درکار ہوگی۔
3. وہ تصاویر ، نام اور لوگو جو “مردان ٹائمز” یا تیسرے فریق اور ان کی مصنوعات اور خدمات کی شناخت کر رہے ہیں ، کاپی رائٹ ، ڈیزائن کے حقوق اور “مردان ٹائمز” اور/یا تیسرے فریق کے ٹریڈ مارک کے تابع ہیں۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ ان شرائط میں شامل کسی بھی چیز کو کسی بھی لائسنس یا “مردان ٹائمز” یا کسی دوسرے تیسرے فریق کی دانشورانہ املاک کے استعمال کے حق کے طور پر نہیں سمجھا جائے گا۔
“مردان ٹائمز” میں شراکت
4. مردان ٹائمز https // www.mardantimes.com کے ساتھ کسی بھی قسم کی شراکت (جس میں کسی بھی قسم کا متن ، فوٹو گرافی ، گرافکس ، ویڈیوز یا آڈیو شامل ہو سکتا ہے) کا اشتراک کرکے ، آپ “مردان ٹائمز” کو مفت فراہم کرتے ہیں ، دنیا بھر کے کسی بھی میڈیا میں “مردان ٹائمز” سروسز کے لیے اس مواد کو کسی بھی پابندی کے بغیر استعمال کرنے کی اجازت (آپریشنل اور ادارتی مقاصد کے لیے اس میں ترمیم اور ایڈجسٹ کرنا شامل ہے)۔ یہ بھی یاد رکھنا چاہیے کہ بعض حالات میں “مردان ٹائمز” آپ کی شراکت کو دوسری نیوز ایجنسیوں یا دیگر قابل اعتماد تیسرے فریق کے ساتھ بھی بانٹ سکتا ہے۔
5. یہ بھی نوٹ کرنا ہے کہ آپ کے تعاون میں حق اشاعت آپ کے پاس رہے گی۔ مزید برآں ، اس قسم کی اجازت خصوصی نہیں ہے ، اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ ان مواد کو کسی بھی طرح استعمال کر سکتے ہیں جس میں دوسروں کو استعمال کرنے کی اجازت ہو۔
6. آپ کو اس بات کی تصدیق کرنے کی بھی ضرورت ہوگی کہ آپ کی کسی بھی شکل میں شراکت آپ کا اپنا اور اصل کام ہے ، بدنام کرنے والا نہیں ہے اور خلاف ورزی بھی نہیں کرتا اور کسی بھی بین الاقوامی قوانین کے خلاف جاتا ہے جسے آپ کو “مردان ٹائمز” کی اجازت دینے کا حق ہے۔ مذکورہ بالا پیراگراف میں زیر بحث اور مخصوص مقاصد کے لیے اسے استعمال کرنا۔ اس کے علاوہ آپ کے پاس کسی ایسے شخص کی رضامندی بھی ہے جو آپ کی شراکت میں قابل شناخت ہو یا ان کے والدین/سرپرست کی رضامندی اگر وہ “18 سال سے کم عمر” ہیں۔
7. مردان ٹائمز آپ کے نام کو آپ کی شراکت کے ساتھ ظاہر کر سکتا ہے ، جب تک کہ آپ دوسری صورت میں درخواست نہ کریں۔ اس مقصد کے لیے “مردان ٹائمز” کو آپ کی شراکت کے حوالے سے یا خاص منصوبوں کے سلسلے میں انتظامی یا تصدیق کے مقاصد کے لیے آپ سے رابطہ کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ کب ، کہاں اور کیسے ہم آپ سے رابطہ کر سکتے ہیں اس کی مکمل تفصیلات کے لیے براہ کرم ہماری پرائیویسی پالیسی کے علاوہ کوئی بھی مقامی شرائط پڑھیں جہاں قابل اطلاق ہو۔